Διαδικτυακά Μαθήματα
Προγραμματισμού

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Scratch Junior

Πρώτα βήματα στον προγραμματισμό με Scratch Junior

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Scratch

Πρώτα βήματα στον προγραμματισμό με Scratch

Προγραμματισμός με Python

Μάθε προγραμματισμό με Python

Προγραμματισμός με C

Επόμενο βήμα στον προγραμματισμό με C

Εισαγωγή στους Αλγορίθμους

Εμβαθύνετε στον προγραμματισμό με επίλυση προβλημάτων

Διαγωνιστικός Προγραμματισμός 1

Γίνε φιναλίστ στον ΠΔΠ

Διαγωνιστικός Προγραμματισμός 2

Δρόμος για Ολυμπιάδες Πληροφορικής

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Scratch Junior

Στο μάθημα “Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με τη Scratch Junior” τα παιδιά θα μάθουν να αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν βασικές προγραμματιστικές δομές και να επιλύουν προβλήματα μέσω του προγραμματισμού με πλακίδια (blocks). Με το οπτικό περιβάλλον του Scratch Junior οι μαθητές, ξεπερνώντας το εμπόδιο της κατανόησης της γλώσσας, θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν τα δικά τους παιχνίδια, quiz και animations.

Τα μαθήματα στοχεύουν στην ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης και προγραμματισμού, ενθαρρύνοντας την επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη. Οι μαθητές εξοικειώνονται με την τεχνολογία, αναπτύσσοντας επικοινωνιακές και συνεργατικές δεξιότητες.

  • Επίπεδο Δυσκολίας: 
  • Προαπαιτήσεις: εξοικείωση με υπολογιστή
  • Ηλικίες: 6-7
  • Συχνότητα: 1 φορά την εβδομάδα ( 60 λεπτά )

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Scratch

Στο μάθημα “Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με τη Scratch”, τα παιδιά θα μάθουν να αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν βασικές προγραμματιστικές δομές και να επιλύουν προβλήματα μέσω του οπτικού προγραμματισμού. Με το οπτικό περιβάλλον του Scratch οι μαθητές θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν τα δικά τους παιχνίδια, quiz και animations.

Τα μαθήματα στοχεύουν στην ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης και προγραμματισμού, ενθαρρύνοντας την επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη. Οι μαθητές εξοικειώνονται με την τεχνολογία, αναπτύσσοντας επικοινωνιακές και συνεργατικές δεξιότητες.

  • Επίπεδο Δυσκολίας: 
  • Προαπαιτήσεις: εξοικείωση με υπολογιστή
  • Ηλικίες: 7-9
  • Συχνότητα: 1 φορά την εβδομάδα ( 60 λεπτά )

Προγραμματισμός με Python

Μάθετε Python προγραμματισμό για αρχάριους και παιδιά με προϋπάρχουσα εμπειρία στο Scratch. Αποκτήστε τις θεμελιώδεις αρχές και έννοιες του προγραμματισμού, αναπτύξτε την αφαιρετική και αλγοριθμική σκέψη, και μάθετε για την επικοινωνία του προγράμματός σας μέσω δικτύου. Μελετήστε το βασικό λεξιλόγιο και σύνταξη της Python, και εξασκηθείτε στην ανάπτυξη απλών και πιο σύνθετων προγραμμάτων χρησιμοποιώντας εμφωλευμένες δομές, λίστες, αλγόριθμους αναζήτησης και κατάταξης. Αξιοποιήστε επίσης τη δυνατότητα του Raspberry Pi και του Sense HAT για προηγμένες εφαρμογές και έργα GUI programming, event-driven programming και client/server επικοινωνία.

  • Επίπεδο Δυσκολίας:
  • Προαπαιτήσεις: εξοικείωση με υπολογιστή
  • Ηλικίες: 9-12
  • Συχνότητα: 1 φορά την εβδομάδα ( 90 λεπτά )

Προγραμματισμός με C

Μάθετε να προγραμματίζετε σε C, ένα μάθημα για παιδιά και εφήβους με προϋπάρχουσα εμπειρία στον προγραμματισμό με Scratch ή με Python. Εφόσον διαθέτετε βασικές γνώσεις σε αρχές και έννοιες του προγραμματισμού, μπορείτε πλέον να εμβαθύνετε, με τη γλώσσα που αποκαλύπτει τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας κάθε ηλεκτρονικού υπολογιστή, από το Arduino και το Raspberry Pi, μέχρι το κινητό και το laptop σας.
Με αμέτρητες εφαρμογές σε όλους τους τομείς της τεχνολογίας, από τη ρομποτική, μέχρι τα λειτουργικά συστήματα και το hacking, ο προγραμματισμός με τη C είναι ο επόμενος σταθμός στην εξερεύνηση του κόσμου της Πληροφορικής!

  • Επίπεδο Δυσκολίας:
  • Προαπαιτήσεις: βασικές γνώσεις προγραμματισμού
  • Ηλικίες: 12-18
  • Συχνότητα: 2 φορές την εβδομάδα ( 90 λεπτά )

Εισαγωγή στους Αλγορίθμους

Έχετε ευχέρεια στο να γράφετε κώδικα σε C ή  C++ και θέλετε μάθετε πώς να λύνετε δυσκολότερα προβλήματα;
Στο μάθημα Εισαγωγή στους Αλγορίθμους θα αποκτήσετε τα εφόδια εκείνα που απαιτούνται για να αντιμετωπίσετε την επίλυση υπολογιστικών προβλημάτων με τη μεθοδικότητα που προσφέρει η Επιστήμη των Υπολογιστών.
Θεμελιώδεις αλγόριθμοι και βασικές δομές δεδομένων θα παρουσιασθούν και θα αναλυθούν για το πώς επιλύουν πρακτικά προβλήματα στις ζωές όλων.
Τέλος, θα γνωρίσετε τον συναρπαστικό κόσμο του Διαγωνιστικού Προγραμματισμού με την προετοιμασία για συμμετοχή στους διαγωνισμούς Πληροφορικής Enigma και ΠΔΠ.

  • Επίπεδο Δυσκολίας:
  • Προαπαιτήσεις: καλή γνώση C/C++
  • Ηλικίες: 12-18
  • Συχνότητα: 1 φορά την εβδομάδα ( 90 λεπτά )

Διαγωνιστικός Προγραμματισμός 1

Το μάθημα «Διαγωνιστικός Προγραμματισμός 1» απευθύνεται σε παιδιά με υπάρχουσα εμπειρία προγραμματισμού σε C++, τα οποία ψάχνουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στους αλγορίθμους και να ασχοληθούν ενεργά με Διαγωνιστικό Προγραμματισμό! Έχουν ήδη εμπειρία από τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής, καθώς απαιτείται τουλάχιστον μία επιτυχία στην Β’ φάση του για την συμμετοχή στην ομάδα και τώρα κυνηγάνε ενεργά μία θέση στους φιναλίστ!
Μέσα από πολλές διαφορετικές κατηγορίες προβλημάτων, θα διδαχτούν αντίστοιχες τεχνικές επίλυσής τους, δομές δεδομένων που θα διευκολύνουν την αντιμετώπιση φαινομενικά δύσκολων ερωτήσεων και γρήγορη, απλή και αποδοτική υλοποίηση των ιδεών τους!

  • Επίπεδο Δυσκολίας: 
  • Προαπαιτήσεις: C/C++, Β’ Φάση ΠΔΠ
  • Ηλικίες: 12-18
  • Συχνότητα: 1 φορά την εβδομάδα ( 90 λεπτά )

  Οι υποψήφιοι θα υποβληθούν σε αξιολογητική συνέντευξη

Διαγωνιστικός Προγραμματισμός 2

Το μάθημα «Διαγωνιστικός Προγραμματισμός 2» απευθύνεται σε παιδιά που είναι ενεργοί αθλητές του Διαγωνιστικού Προγραμματισμού που προσπαθούν να εξελίξουν τις δυνατότητές τους στο έπακρο!
Φιναλίστ του Πανελληνίου Διαγωνισμού Πληροφορικής (πέρασαν με επιτυχία την Γ’ φάση) ή και μέλη της Εθνικής Ομάδας, στοχεύουν στην ένταξή τους στις τετράδες που θα εκπροσωπήσουν την χώρα στις Ολυμπιάδες Πληροφορικής (JBOI – EJOI – EGOI – BOI – IOI) και να λάβουν μετάλλια!
Στο μάθημα, θα επαναδομηθούν υπάρχουσες γνώσεις με έναν πιο μεθοδικό τρόπο, θα δοκιμαστούν οι αποδόσεις σε γρήγορη επίλυση προβλημάτων σε προσομοιώσεις διαγωνισμών και θα διδαχθούν επιπλέον ιδέες, με σκοπό την πιο εύκολη αντιμετώπιση κατηγοριών προβλημάτων και την διεύρυνση των ικανοτήτων σε κάθε πρόβλημα.

  • Επίπεδο Δυσκολίας:
  • Προαπαιτήσεις: C/C++, Γ’ Φάση ΠΔΠ
  • Ηλικίες: 14-18
  • Συχνότητα: 1 φορά την εβδομάδα ( 120 λεπτά )

  Οι υποψήφιοι θα υποβληθούν σε αξιολογητική συνέντευξη